• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Hjälp ska jag lägga till medsökande

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Det var inte riktat till dig främst. Men du gav hans påstående vatten på sin kvarn.

Jag skulle tro att de flesta här inne ogärna ser en massa luddig info om hur det funkar i Sveriges minsta byar. Det ska vara matnyttig information.
Absolut!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Tuffatider

Viktig medlem
Poäng: 206
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
74
Poäng
206
Ok, vi verkar inte förstå varandra. Jag trodde du hade fått ett lån utan uc beviljat eftersom du skriver, citat ”Jag har fått lånelöfte på 600 000 för renovering av huset utan UC också”. För mig är det inte samma sak som att få ett ”det fixar vi, bara kom in när det är tid”.
Ja jag ser det som ett lånelöfte. För några år sedan när en släkting till mig ringde min bank och behövde ha 150000 till en ny värmepump så svarade samma handläggare/banktjänsteman (vår personliga bankman) bara när hon behövde det? Min släkting sa snarast och svaret blev. "Kom ner och skriv på papperna så fixar vi det, lägger dem i kassan så skriv på så fixar vi det. Mig veterligt så var det inte heller några problem.
 

Tuffatider

Viktig medlem
Poäng: 206
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
74
Poäng
206
För att uppdatera så var jag inne och skrev på papper för lånelöfte på 600 000 i dag. Jag fick en kreditupplysning, papperna låg i "kassan" eftersom min bankman inte var på plats i dag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp